Sıkça Sorulan Sorular



USTO markamız, ürünlerimiz ve operasyonel süreçlerimiz hakkında herhangi bir konuda yardım ve bilgiye ihtiyacınız olduğunda 0850 225 03 52 numaralı çağrı merkezimizden bize ulaşabilirsiniz.


Nasıl üye olabilirim?

Sitemizin en üst kısmındaki “Üyelik” alanından kaydolabilirsiniz. Hızlı üyelik seçeneklerinden Google veya Facebook ile bağlan seçenekleriyle güvenle ve hızlı şekilde kaydolabilirsiniz.

Üyelik sistemi güvenli mi?

Üyelik bilgileriniz bizim için son derece önemlidir. Hiç merak etmeyin, kişisel bilgileriniz sadece USTO tarafından kullanılır ve hiçbir şekilde başkalarıyla paylaşılmaz. Üye olurken verdiğiniz bilgilere sadece siz ulaşabilir ve dilediğiniz zaman değiştirebilirsiniz. Başkalarının bu bilgilere erişmesi içinse kullanıcı adınızı ve şifrenizi paylaşmanız gerekir ki, bu bilgiler güvende tutmanız gereken bilgilerdir.

Üye olmanın avantajları var mı?

Üye olarak, her defasında kişisel bilgilerinizi girmenize gerek kalmadan online olarak sipariş verebilirsiniz. Sistemimizdeki bu bilgiler kredi kartı bilgileriniz hariç olarak otomatik doldurulup sipariş verme sürecinizi kolaylaştırmaktadır. Online mağazamızda ürünlerimizi ve detaylarını görmek için üye olmanıza gerek yoktur.

Şifremi unuttum, ne yapmalıyım?

Eğer şifrenizi unuttuysanız, üye girişi yaparken "şifremi unuttum" bağlantısına tıklayarak yeni bir şifre oluşturabilirsiniz. Sadece üye olurken kullandığınız e-posta adresinizi girmeniz yeterli, yeni şifre oluşturma bağlantısı size e-posta ile gönderilecektir.

Üye bilgilerimi nasıl güncelleyebilirim?

Üye bilgilerinizi, “Hesabım” menüsündeki “Üyelik Bilgilerim” başlığı altından güncelleyebilirsiniz.

Nasıl online alışveriş yapabilirim?

Web sitemizden online alışveriş yapabilmek için ilk önce satın almak istediğiniz ürünün hemen altında bulunan “Sepete Ekle” butonuna tıklayarak, ürünü alışveriş sepetinize eklemelisiniz. Ürün sepetinize eklendiğinde, sitemizin sağ üst köşesinde yer alan bildirimler bölümünde otomatik olarak “Ürün sepetinize eklendi” mesajını göreceksiniz. Satın almak istediğiniz tüm ürünleri sepetinize ekledikten sonra “Alışveriş Sepeti” ne gitmeniz gerekmektedir. “Alışveriş Sepeti” ne sitemizin en sağ üst alanından ulaşabilirsiniz. Alışverişinizi tamamlamak istediğinizde Alışveriş Sepetinizde bulunan “Satın Al” butonunu kullanarak “ADRES>TESLİMAT>ÖDEME” adımlarını tamamlamanız gerekmektedir. Adres bilgilerine teslimatın yapılacağı adres bilgilerini girdikten sonra gönder butonuna tıklayarak ödeme sayfasına ilerleyin. Ödeme aşamasında sitemiz sizi SSL güvenlik sistemi ile korunan güvenli bir sayfaya yönlendirecektir. Bu aşamada ödeme yapmak istediğiniz kart bilgilerinizi girip, ödemeniz gereken toplam tutarı görerek siparişinize onay vereceksiniz. Alışverişlerinizin ödemesini banka kartınız veya kredi kartınızla yapabilirsiniz. Siparişiniz tamamlandığında sistemimizde kayıtlı olan e-posta adresinize otomatik bir e-posta gönderilir. Siparişinizi teyit etmek için e-posta kutunuzu kontrol edebilirsiniz. E-posta sağlayıcınızın bu e-postayı önemsiz ya da spam olarak işaretleyebileceğini unutmayın. Eğer bu e-postayı almazsanız 0850 225 03 52 Çağrı Merkezi'mizi arayarak siparişinizi teyit edebilirsiniz.

Usto.com.tr den alışveriş yapmak güvenli mi?

usto.com.tr 256 Bit SSL sertifikası ile kredi kartı bilgilerinizi korur. Sitemizde kredi kartı bilgileriniz saklanmaz, tekrar kullanılmaz. Güvenle alışveriş yapabilirsiniz.

Alışverişlerde taksit yapıyor musunuz?

Sitemizden yapacağınız alışverişlerde, kullanacağınız kredi kartının çeşidine göre taksitlendirme işlemi yapabilirsiniz. Taksit seçenekleri kredi kartınızın ait olduğu banka tarafından belirlenir. Bu sebeple farklı kredi kartlarına farklı taksit seçenekleri sunulur.  

Siparişimi verdiğimde hemen kredi kartıma işleniyor mu?

Kredi Kartı ile online ödeme seçeneğini seçtiğiniz taktirde kredi kartınız gerçek zamanlı olarak işleme konulur. www.usto.com.tr online sistemi tarafından sadece kredi kartınızdan provizyon alınabilmesi için gerekli bilgiler otomatik olarak bankaya iletilerek ve provizyon alınır.

Kdv ödeyecek miyim?

www.usto.com.tr de ürün fiyatlarımız KDV dahil olarak belirtilir, yani KDV ödemeniz gerekmez.

Hediye çekini nasıl kullanabilirim?

Satın almak istediğiniz ürünleri sepetinize ekledikten sonra alışveriş sepeti sayfasındaki "Kupon Kodu" alanından hediye çeki kodunuzu girerek fırsatlardan faydalanabilirsiniz.

Kargo ücretsiz mi?

www.usto.com.tr de tüm ürünlerde kargo ücretsizdir.

Sipariş durumunu nasıl takip edebilirim?

Sipariş verdikten sonra tarafınıza gelen E-posta ve SMS bilgilendirmeleriyle siparişinizin durumunu adım adım takip edebilirsiniz. usto.com.tr hesabınıza giriş yaparsanız “Hesabım>Siparişlerim” alanından güncel siparişlerinizi takip edebilirsiniz.  Ayrıca usto.com.tr detaylı kargo takibi alanından kargo takip kodunu girerek kargo statüsünü görüntüleyebilirsiniz.

Sipariş verdikten sonra teslimat adresimi değiştirebilir miyim?

Siparişinizi tamamladıktan sonra teslimat ve fatura adresinizi değiştiremezsiniz. Siparişinizi tamamlamadan önce ya da istediğiniz herhangi bir zamanda teslimat ve fatura adresinizdeki değişiklikleri "Hesabım" menüsündeki "Üyelik bilgilerim" başlığı altından değiştirebilirsiniz.

Fatura ve teslimat adresleri farklı olabilir mi?

Evet. “Hesabım” menüsündeki “Üyelik bilgilerim” başlığı altından farklı fatura ve teslimat adresleri girebilirsiniz.

Cayma hakkımı nasıl kullanabilirim?

Tüketici Hakları Yönetmeliği gereği; Tüketici, 14 gün içinde herhangi bir gerekçe göstermeksizin ve cezai şart ödemeksizin sözleşmeden cayma hakkına sahiptir. Siparişinizi iptal etmek istediğinizde, siparişiniz sonrasında gönderilen e-postada bulunan ve ilgili detayları görüntüleyebileceğiniz linke tıklamanız ve “Siparişlerim” sayfasına gitmeniz ve bu sayfadaki “İptal/İade” linkine tıklamanız gerekmektedir.

Cayma hakkımı kullanırken kargo ücretini ben mi ödeyeceğim?

İnternet sitemiz üzerinden yapacağınız alışverişlerde ve iadelerde kargo ücreti talep edilmez. Ürünlerinizin kargo ücreti USTO tarafından karşılanır.

Siparişimi iptal etmek istiyorum. Ne yapmalıyım?

Siparişinizi verdikten sonra iptal işlemini dilerseniz “Hesabım>Siparişlerim>İptal Talebi Oluşturma” alanından veya 0850 225 03 52 çağrı merkezimizi arayıp iptal işlemini gerçekleştirebilirsiniz. Sipariş tarafınıza kargolanmış ise iade prosedürleri geçerlidir.

İptal ile iade arasındaki fark nedir?

Sipariş iptali, ürünün kargoya verilmediği durumlarda geçerlidir. Ürünün kargoya verildiği durumda ise ürünü teslim aldıktan sonra iade talebi oluşturmanız gerekmektedir

Satın aldığım ürünü nasıl iade edebilirim?

Ürünü iade etmek için hesabınızdan iade talebi oluşturmanız gereklidir. Dilerseniz siparişlerim sayfasından ilgili sipariş için iade butonuna basarak iade talebi oluşturabilir ya da Çağrı Merkezimiz ile iletişime geçerek de iade talebi oluşturabilirsiniz.

İade tutarı hesabıma ne zaman yansır?

İade talebiniz tarafımızca kontrol edilip onaylandıktan sonra 3 iş günü içerisinde ücret iadesi ödeme yaptığınız kartınıza iade edilecektir.

İptal edilen siparişi tekrar aktif hale getirebilir miyim?

Hayır, iptal edilen siparişler tekrar aktif hale getirilemez, ancak aynı ürünleri yeni bir sipariş oluşturarak satın alabilirsiniz.

usto.com.tr’den aldığım ürünü değiştirebilir miyim?

Ürünlerimizde değişim bulunmamaktadır, fakat cayma hakkınızı kullanarak iade edebilirsiniz.  Kampanya süresi boyunca ürünün tesliminden itibaren 30 gün içinde, 0850 225 03 52 çağrı merkezimizden bize ulaşarak cayma hakkınızı kullanabilirsiniz. Cayma hakkınızı kullanarak aldığınız ürünü iade edebilir ve almak istediğiniz diğer ürün için ayrı bir sipariş oluşturabilirsiniz.

IdeaSoft® | E-Ticaret paketleri ile hazırlanmıştır.