Satış ve Teslimat Koşulları

SATIŞ VE TESLİMAT KOŞULLARI

Değerli Müşterilerimiz;

Usto.com.tr e-mağazamızdan kolay alışveriş yapabilmeniz için aşağıdaki konulara dikkatinizi çekmek istiyoruz:

1. Fiyatlarımız:

  • Tüm fiyatlarımıza KDV dahildir.

  • Ürünlerimiz TL para birimiyle fiyatlandırılmaktadır.

2. Ödemeler:

Ödemelerinizi, kredi kartı, banka kartı ya da banka havalesi/EFT kullanarak yapabilirsiniz.

Bankaların yapmış olduğu kampanya koşullarına göre taksit sayısı ve taksit komisyonları değişiklik göstermektedir.Havale ile yapılan ödemelerde banka ödeme dekontuna sipariş numarasını yazdıktan sonra  e-mağaza ödemesidir notunu belirtmenizi önemle rica ederiz.

3. Siparişlerinizin Geçerliliği:

Siparişleriniz, ödemenin Usto’ya ulaştığı anda geçerli olmaktadır. Bu nedenle siparişleriniz; ödemenin ulaştığı andaki stoklar esas alınarak karşılanacaktır. Karşılanamayan siparişlerin bedeli tarafınıza iade edilecektir.

4. Teslimat:

Alt limit olmaksızın siparişlerinizin kargo masrafı şirketimizce karşılanmaktadır.

Siparişleriniz maksimum 2 iş günü içinde kargoya teslim edilmektedir.

Kargo bedeli ürünleri satınalma aşamasında ödendiğinden, teslimat sırasında ayrıca bir kargo bedeli ödenmesi söz konusu değildir.

Siparişlerinizin takibini, usto.com.tr üzerindeki siparişlerim bölümünden yapabilirsiniz.

Satınalma aşamasında fatura ve teslimat adreslerini farklı seçebilirsiniz. Bu durumda; fatura size, ürün ve fiyatsız irsaliye belirttiğiniz teslimat adresine gönderilir.

Teslim adresine ulaşan kargo ile ilgili teslim belgesi müşteri tarafından imzalandığında, ürünlerin tam ve hasarsız olarak teslim alındığı kabul edilecektir.

Kargonuzun dışında hasar, eziklik, ıslaklık gibi normal olmayan bir durum varsa lütfen teslim almayınız. Kargo bize geri dönecektir.

Kargonuzu teslim aldıktan sonra kargo yetkilisi ile açıp, kontrol edebilirsiniz. Eğer kontrol sırasında siparişinizdeki bazı ürünlerin eksik, yanlış veya hasarlı olduğu ortaya çıkarsa, kargo yetkilisinden tutanak hazırlamasını talep ediniz.

Kargo yetkilisi şahitliğinde, ilk teslim anında hazırlanan tutanaklar eksik veya hasarın sorumlusunun ortaya çıkarılması için çok önemlidir. Kargoyu teslim aldıktan sonra yapacağınız eksik/hasar bildirimleri, tutanak olmadığından incelemeye bağlı olarak reddedilebilir.

5. Sipariş İptali, Ürün İade ve Değişim İşlemleri

İade (Cayma Hakkı)

Ürün tesliminden itibaren 14 gün içinde ürün iade (cayma) hakkına sahipsiniz.

ALICI’nın cayma hakkını kullanması halinde SATICI, cayma bildiriminin kendisine ulaştığı tarihten itibaren en geç 10 (on) gün içerisinde ürün bedelinin ALICI’nın banka hesabına veya kredi kartı hesabına iade edilmesi için ilgili banka nezdinde derhal girişimde bulunur.

Ambalajı olmayan ya da deforme olmuş ürünlerimizin iadesi yapılmamaktadır.

Satın almış olduğunuz ürünün iade işlemi için e-mağaza siparişlerim bölümünde ilgili alanları doldurulması gerekmektedir. Talebiniz otomatik olarak bize ulaşacaktır.

Yapılan değerlendirmenin sonucunu siparişlerim bölümünden takip edebilirsiniz.

Tüm iadeler; anlaşmalı olduğu kargo şirketi aracılığı ile yapılmalıdır. Farklı kargo şirketi ile yapılan iadeler kabul edilmeyecektir.

Siparişinizde yer alan iade ürünlerinizi en yakın Horoz Lojistik (4447813) şubesinden  ________________ nolu firma kodu ile kargo ücreti ödemeden gönderebilirsiniz.

Genel iade şartlarımız aşağıdaki gibidir;

İadeler mutlak surette orijinal kutu veya ambalajı ile birlikte yapılmalıdır.

Ürünün hasarsız, tüm aksesuarları, sertifikaları ve faturasının tüm kopyaları ile gönderilmesi gerekir.

Orijinal kutusu/ambalajı bozulmuş ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir.

İade etmek istediğiniz ürün ile birlikte orijinal fatura (bütün kopyaları) göndermeniz gerekmektedir.

İade etmek istediğiniz ürün kargo ücreti, firmamız tarafından karşılanmaktadır. Size teslimat yapan kargo firması aracılığıyla iade gönderimini yapmanız gerekir. Farklı kargo firmaları aracılığıyla gönderilen ürünler kabul edilmeyecektir.

İade etmek istenilen ürünün faturası KDV mükellefi (fatura düzenleme mecburiyeti olan gerçek veya tüzel kişilere) adına düzenlenmiş ise ürünü iade ederken iade faturası ile birlikte gönderilmesi gerekmektedir. İade faturası, kargo payı dahil edilmeden (ürün birim fiyatı + KDV şeklinde) düzenlenmelidir. Faturası, KDV mükelleflerine (fatura düzenleme mecburiyeti olan gerçek veya tüzel kişilere) düzenlenmiş siparişlerin iadeleri, İADE FATURASI düzenlenmediği takdirde tamamlanamayacaktır.

Değişim

Fatura tarihinden itibaren 30 gün içinde faturanın aslı ile ürün değiştirme işlemi yapabilirsiniz.

Fatura üzerindeki fiyat esas alınır.

Ürünün hasarsız ve kullanılmamış olması gerekmektedir.

Ürünle birlikte, kutu varsa özel ambalaj malzemeler ve aksesuarları mağazaya teslim edilmelidir.

Kırık, ayıplı, eksik ürün teslimatları, yanlış ürün gönderimleri

Talebiniz e-mağazamızda bulunan siparişlerim sayfasından iletilmelidir.

Kabul edilen kırık, ayıplı, yanlış ürün gönderimleri ilgili siparişe ait faturanın arkası doldurularak, ürünlerin şirketimize gönderilmesi gerekmektedir.

İptal

Online sipariş iptal etme işlemi siparişiniz kargoya verildi ise yapılamaz.



Satış ve teslimat konularında talep ve sorularınız için;

Telefon Numarası: 0850 225 03 52

E-posta: info@usto.com.tr

 
IdeaSoft® | E-Ticaret paketleri ile hazırlanmıştır.